Вхід в Особистий кабінет

 

 

Нова версія Особистого кабінету абонента потребує авторизації, якщо Ви заходите не з мережі IPort або використовуєте анонімайзери (VPN, Proxy).
Якщо Ви не знаєте ваш Логін та Пароль напишіть електронний лист на пошту help@iport.net.ua з темою LP-000.000, де 000.000 - ваш номер договору. У тексті вкажіть номер договору, ПІБ абонента та адресу підключення. Після перевірки Вам буде надіслано відповідь.

Зміна Логіну чи Паролю можлива в разі звернення на електронну пошту help@iport.net.ua. У тексті вкажіть номер договору, ПІБ абонента та адресу підключення, а також новий Логін чи Пароль. Логін та Пароль можуть містити лише латинські літери та цифри. Після виконнання дії Вам буде надіслано відповідь.


 



Інформація в Особистому кабінеті (стара версія) відображається за наявності інтернет підключення через мережу IPort, та тільки тоді, коли не прописані ніякі інші налаштування, що не відповідають мережевим налаштуванням в мережі IPort (IP address, Net mask, Gateway, DNS). Якщо ви використовуєте спеціальне ПО (VPN, Proxy анонімайзери) інформація в особистому кабінеті відображатися не буде. Ця версія Кабінету стане недоступною з 1 березня 2018 року.