Допомога

 

 

Для завантаження програми віддаленого доступу клікніть по зображеню.


 

Інструкції з налаштування більшості розповсюджених пристроїв знаходяться за посиланням.

 

Основні рекомендації при зверненні в технічну підтримку - ВІДКРИТИ



Рекомендації щодо перевірки швидкості:

 

  В Інтернеті з'явилося безліч сайтів, які пропонують протестувати швидкість, наприклад, www.speedtest.net або html5:  www.beta.speedtest.net.  До результатів таких тестів потрібно ставиться з розумінням того, що результат не завжди може збігатися з Вашою реальною швидкістю. Існують різні способи оцінки швидкості доступу до мережевих ресурсів, але одержувані дані не можна вважати повністю об'єктивними, оскільки на результати вимірювань впливає безліч факторів.

 

Перерахуємо найпоширеніші з них:

 

1. На вашому комп'ютері під час тестування можуть виконуватися інші програми, які отримують або віддають мережевий трафік. Тому для отримання більш точних вимірювань необхідно закрити такі програми. В операційній системі Windows Ви можете контролювати навантаження мережевого каналу за допомогою “Диспетчера Завдань”, вкладка “Мережа”.

 

2. Результат вимірювань може відрізнятися в різних інтернет-браузерах через особливості їхньої програмної реалізації.

 

3. Швидкість з'єднання можуть сильно спотворювати або повністю обмежувати програми антивірусного контролю та мережеві екрани. Для чистоти вимірювань необхідно налаштувати такі програми для роботи з тестовими мережевими ресурсами.

 

4. Якщо у вашій квартирі організована локальна мережа, то на тестування можуть впливати інші пристрої, включені у внутрішню мережу. Під час вимірювань можна відключити зайве обладнання від мережі.

 

5. Ваш комп'ютер може бути підключений в інтернет через маршрутизатор, який може обмежувати швидкість через спеціальні налаштування або через неможливість пропустити через себе великий трафік.

 

6. Ваш комп'ютер може бути заражений вірусом, який створює мережеву активність і впливає на результати вимірювань. Необхідно перевірити комп'ютер на наявність шкідливих програм.

 

7. Результат тестування сильно залежить від загальної продуктивності вашого комп'ютера.

 

8. Мережевий ресурс, до якого ви намагаєтеся виміряти швидкість може бути в даний момент часу перевантажений або тимчасово зупинений. Можна спробувати повторити вимірювання в інший час.

 

9. Канал зв'язку до тестових ресурсів, може бути в даний момент часу перевантажений. Можна спробувати повторити вимірювання в інший час.

 

10. При вимірюванні швидкості через вищеописані сервіси, варто розуміти, що результат буде виданий для однієї поточної сесії. Таких сесій може бути декілька одночасно. Тобто результат однієї сесії не обов'язково є швидкістю, яку надає провадеров послуг. Якщо організувати кілька сесій, то сумарний результат і покаже швидкість провайдера. Приклад: відкрийте кілька нових сторінок, запустіть закачування файлів одночасно на всіх сторінках і підсумуйте результат фактичної швидкості закачування.

 

Рекомендації для тестування швидкості:

 

Перед початком тестування швидкості обов'язково ДОТРИМУЙТЕСЬ НАСТУПНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ:

 

1. Не вимірюйте швидкість через wi-fi з'єднання.

 

2. Увімкніть ваш ПК напряму в мережу провайдера, без проміжних роутерів.

 

3. Не використовуйте ПК чи ноутбук з параметрами меншими за 2 Гб ОЗУ та CPU слабішим ніж 2,4-2,6 ГГц;

 

4. Закрити всі програми (залишити один браузер з вкладкою для перевірки швидкості інтернету);

 

5. Закрити всі програми VPN/Proxy анонімайзери та відключити всілякі VPN функції в вашому інтернет браузері (Opera -режим турбо, тощо);

 

6. Відключити антивірус;

 

7. Запустити диспетчер завдання подивитися, чи немає мережевих завантажень.

 

Щоб підвищити точність тесту швидкості інтернету, вимірювання потрібно виконати трикратно.

 

Ми рекомендуємо вимірювання проводи завантажуючи будь-який файл з будь-якого ftp серверу з стабільною постійно високою швидкістю доступу до сервера, а потім об'єм скачаних файлів (мегабайти) конвертувати у швидкість (мегабіт/сек).

 

 Якщо дотримавшись усіх вимог Ви все таки отримали результат нижчий ніж швидкість у ващому тарифному плані, то рекомендуємо написати листа нам на електронну адресу help@iport.net.ua вказавши результати тестування та детально суть звернення. У темі листа написати СКАРГА.

 

Мережа Інтернет - це мережа з негарантованими швидкостями передачі даних. Тому жоден з провайдерів не може гарантувати стабільно високу швидкість до будь-якої частини Інтернету. Слід пам'ятати, що будь-який провайдер може гарантувати швидкість,  яка  ближче  до  тарифної,  як  максимальну,  тільки  на ділянці телекомунікаційної мережі  від  обладнання  абонента до  точки  включення  цього абонента на своїй технічній площадці. Компанія IPORT вживає усі заходи, щоб у зоні її відповідальності забезпечити максимальну і гарантовану швидкість.


Регламент проведення абонентських ремонтів:

 

Оплата за ремонтні роботи та інші додаткові послуги проводиться шляхом списання грошових коштів з особового рахунку абонента.

Попередню суму списання оператор технічної служби підтримки повідомляє під час прийняття заявки. Перед списанням коштів співробітник оператора, який виконував роботи за адресою абонента, інформують абонента про кінцеву суму списання. Суму списання абонент може проконтролювати в особистому кабінеті або уточнити у оператора технічної підтримки.

Якщо на момент списання на особовому рахунку абонента недостатньо коштів, він повинен самостійно поповнити свій особовий рахунок на зазначену суму не більше ніж протягом трьох днів після зняття.

Тарифи на додаткові послуги та проведення ремонтних робіт Ви можете перглянути за посиланням.

 

Особистий кабінет:

 

Шановні абоненти, Вам надається можливість відслідковувати стан балансу, історію оплат та нарахувань у ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ. Вам також надається можливість самостійно розблокувати доступ в мережу Інтернет у разі блокування по заборгованості на 3 доби. Інформація в особистому кабінеті відображається за наявності інтернет підключення через мережу IPort, та тільки тоді, коли не прописані ніякі інші налаштування, що не відповідають мережевим налаштуванням в мережі IPort (IP address, Net mask, Gateway, DNS). Якщо ви використовуєте спеціальне ПО (VPN, Proxy анонімайзери) інформація в особистому кабінеті відображатися не буде.