Віддалена допомога

 

 

Для завантаження програми віддаленого доступу клікніть по зображеню.


 

Інструкції з налаштування більшості розповсюджених пристроїв знаходяться за посиланням.

 

Основні рекомендації при зверненні в технічну підтримку - ВІДКРИТИ



Регламент проведення абонентських ремонтів:

 

Оплата за ремонтні роботи та інші додаткові послуги проводиться шляхом списання грошових коштів з особового рахунку абонента.

Попередню суму списання оператор технічної служби підтримки повідомляє під час прийняття заявки. Перед списанням коштів співробітник оператора, який виконував роботи за адресою абонента, інформують абонента про кінцеву суму списання. Суму списання абонент може проконтролювати в особистому кабінеті або уточнити у оператора технічної підтримки.

Якщо на момент списання на особовому рахунку абонента недостатньо коштів, він повинен самостійно поповнити свій особовий рахунок на зазначену суму не більше ніж протягом трьох днів після зняття.

Тарифи на додаткові послуги та проведення ремонтних робіт Ви можете перглянути за посиланням.

 

Особистий кабінет:

 

Шановні абоненти, Вам надається можливість відслідковувати стан балансу, історію оплат та нарахувань у ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ. Вам також надається можливість самостійно розблокувати доступ в мережу Інтернет у разі блокування по заборгованості на 3 доби. Інформація в особистому кабінеті відображається за наявності інтернет підключення через мережу IPort, та тільки тоді, коли не прописані ніякі інші налаштування, що не відповідають мережевим налаштуванням в мережі IPort (IP address, Net mask, Gateway, DNS). Якщо ви використовуєте спеціальне ПО (VPN, Proxy анонімайзери) інформація в особистому кабінеті відображатися не буде.

 

Рекомендації щодо перевірки швидкості:

 

Шановні абоненти, якщо у Вас виникли сумніви, щодо швидкості згідно тарифного плану, яку показують Вам speedtest-ресурси, ознайомтеся з наступною інформацією.

 

Результати тестів можуть бути спотворені за наступними причинами:

Виміряти швидкість інтернету з максимальною точністю можна, якщо враховувати кілька важливих моментів. Для цього перед перевіркою слід:
- Підключити кабель до комп'ютера через мережевий адаптер;
- Закрити всі програми (залишити один браузер з вкладкою для перевірки швидкості інтернету);
- Відключити антивірус;
- Запустити диспетчер завдання подивитися, чи немає мережевих завантажень.
Щоб підвищити точність тесту швидкості інтернету, вимірювання потрібно виконати трикратно.

 

Ми рекомендуємо вимірювання проводи завантажуючи будь-який файл з будь-якого ftp серверу з стабільною постійно високою швидкістю доступу до сервера, а потім об'єм скачаних файлів (мегабайти) конвертувати у швидкість (мегабіт/сек).

 

Якщо ж все таки Ви вирішили скористатися сайтом www.speedtest.net то важливо знати наступне: потрібно щоб у вас був встановлений FlashPlayer ви можете його завантажити. При тестуванні рекомендуємо вибрати сервер Kiev MIIT чи Kiev NetAssist, Kiev Lanet Network, Kiev x.ua в разі доступності.

 

Якщо ми не відповіли на ваше запитання у даному розділі Ви можете звернутися за наступними контактами:

044 355-55-50

067 140-27-63

093 170-09-30

050 144-18-81

help@iport.net.ua